Реабілітаційний центр. Наше життя

Публічна інформація

СТАТУТ НРЦ

СТРУКТУРА НРЦ

Умови навчання та проживання

Умови прийому до НРЦ

Паспорт КЗ Сосницький НРЦ

Замовлення підручників для 3 класу, 2019-2020 н.р.    1   2

Замовлення підручників для 7 класу, 2019-2020 н.р.    1   2

Освітні програми 2019-2020 н.р.

Кошторис КЗ Сосницький НРЦ 2020 р.

Кошторис КЗ Сосницький НРЦ 2019 р.

Уточнений розрахунок до кошторису 2019 р.

Кошторис КЗ Сосницький НРЦ 2018 р.

Уточнений розрахунок до кошторису 2018 р.

Кошторис та фін.звіт

Спонсорські кошти

Протокол педради № 24 від 05.03.20

Результати відбору підручників 3 кл., 2019-2020 н.р.

Замовлення підручників для 5 класу на 2018-2019н.р.

Витяг з Протоколу засідання педагогічної ради — вибір підручників 10 кл.

Витяг з протоколу засідання педради про вибір підручників для 1 класу

Результати вибору електронних версій підручників для 2 класу, поданих на конкурсний відбір підручників закладів загальної середньої освіти 2019 н.р.

Результати вибору електронних версій підручників для 6 класу, поданих на конкурсний відбір підручників закладів загальної середньої освіти 2019 н.р.

Результати вибору електронних версій підручників для 11 класу, поданих на конкурсний відбір підручників закладів загальної середньої освіти 2019 н.р.

Щодо Євровікторини від Представництва ЄС в Україні

Звіт директора за 2019-2020 н.р

Публічна інформація

СТАТУТ НРЦ

СТРУКТУРА НРЦ

Умови навчання та проживання

Умови прийому до НРЦ

Паспорт КЗ Сосницький НРЦ

Кошторис та фін.звіт

Спонсорські кошти

Замовлення підручників для 5 класу на 2018-2019н.р.

Витяг з Протоколу засідання педагогічної ради — вибір підручників 10 кл.

Витяг з протоколу засідання педради про вибір підручників для 1 класу

Результати вибору електронних версій підручників для 2 класу, поданих на конкурсний відбір підручників закладів загальної середньої освіти 2019 н.р.

Результати вибору електронних версій підручників для 6 класу, поданих на конкурсний відбір підручників закладів загальної середньої освіти 2019 н.р.

Результати вибору електронних версій підручників для 11 класу, поданих на конкурсний відбір підручників закладів загальної середньої освіти 2019 н.р.

Щодо Євровікторини від Представництва ЄС в Україні

Звіт директора за 2017-18 н.рЗвіт директора

Наші роки — наше багатство

Кожна школа має свою дату народження. В КЗ «Сосницький навчально-реабілітаційний центр» вихованці вперше сіли за парти 1 вересня тепер уже далекого 1934 року. Цей навчальний заклад для підлітків з вадами слуху та мови було створено за рішенням Чернігівського облвиконкому…

Реабілітаційний центр сьогодні

Структура реабілітаційного центру Проектна потужність навчального закладу -80 вихованців.  І ступінь – підготовчий клас, 1-4 класи; ІІ ступінь – 5-10 класи ; ІІІ ступінь – 11-12 класи.

Матеріально-технічна база

Оновлення реабілітаційного центру відбується згідно з вимогами часу. Колектив на чолі з директором центру постійно працює над створенням сучасних умов для навчання і проживання вихованців. В школі обладнано 12 класних кімнат, створені кабінети фізики, біології , інформатики, музичної ритміки, кабінет психолога, методичний кабінет

Педагогічний колектив

Педагогічний колектив

Працю вчителя ні з чим не можна ні порівняти, ні зіставити. Ткач уже через годину бачить плоди своїх турбот. Сталевар через кілька годин радіє з вогненного потоку металу — це вершина його мрії; орач, сіяч, хлібороб через кілька місяців милується колосками і жменею зерна, вирощеного на полі…

Адміністративний склад

Саприкіна Лілія Василівна — директор реабілітаційного центру Ступа Тамара Миколаївна — заступник директора з навчально-виховної роботи Сморгунова Ірина Миколаївна — старший вихователь

Методична робота

Методична робота реабілітаційного центру

„Посередній учитель викладає, хороший пояснює, видатний – показує, великий — надихає” Словесник Ільїн Методична робота вчителів реабілітаційного центру спрямована на надання практичної допомоги з питань вдосконалення методики уроку як основної форми навчального процесу; вивчення і впровадження в практику передового…

Методичне об’єднання вчителів гуманітарного циклу та початкової ланки

Методична тема М/О: «Удосконалення уроків шляхом використання традиційних та інноваційних підходів до організації корекційно-розвивального навчання та виховання» Основною метою діяльності методичного об’єднання є: залучення учителів до інноваційної, пошукової діяльності, розвиток творчої ініціативи…

Методичне об’єднання вчителів природничо-математичного циклу

Методична проблема, над якою працює педколектив МО: « Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках за допомогою інтерактивних методів навчання » Прізвище, ім’я, по батькові Предмет Педстаж Освіта Категорія, відзнаки, нагороди Курсова перепідготовка Атестація Проблема, над якою працює вчитель…

Методичне об’єднання вихователів

Свого часу К. Ушинський писав: «…у вихованні все повинно ґрунтуватися на особистості вихователя,тому що виховна сила виливається тільки з живого джерела людської особистості». Ніякі статути і програми,ніякий штучний організм закладу, як би хитро він не був придуманий не може замінити особистості у справі виховання? Ці слова залишаються актуальними і сьогодні…

Шкільне самоврядування

В навчально–реабілітаційному центрі значна увага приділяється учнівському самоврядуванню. З 2009 року діє нова сучасна модель учнівського самоврядування «Президентська республіка» для учнів 5 – 12 класів і «Веселкова країна» для учнів підготовчого – 4 класів. Учнівський комітет, на чолі з Президентом школи , налічує…

Навчальний процес

Корекційно-відновлювальний процес закладу спрямований на підготовку дитини з порушенням слуху до самостійного життя і здійснюється у відповідності із затвердженими планами і програмами , широким використанням специфічних методів корекційної, фронтальної та індивідуальної роботи. Корекційно-педагогічна робота здійснюється шляхом проведення…

Виховний процес

Педагоги навчально-реабілітаційного центру глибоко усвідомлюють, що соціальна адаптація учнів, розуміння ними своїх прав та свідомого виконання обов’язків у значній мірі залежить від правильно визначених та обраних шляхів реалізації виховного процесу. Тому пріоритетними питаннями у виховній роботі школи залишається забезпечення всебічного розвитку особистості, сприяння її самовихованню…

Участь у міжнародних проектах

Участь у проектах «Juice» та «Priviet»

З 1997 року завдяки зусиллям директора школи – інтернату Грищенка М.П. та при сприянні фонду «Гуманітарні проекти для дітей-інвалідів в Україні», яким опікуються Барбара і Клаус Еккарди, що мешкають у Нідерландах, значно поліпшилася навчально-матеріальна база школи, кожен учень безкоштовно отримав індивідуальні слухові апарати…

Центр підтримки сім’ї

В листопаді 2006 року в навчально-реабілітаційному центрі відкрився Центр підтримки сім’ї — реабілітаційний центр для родин, що мають дітей з вадами слуху. Основна мета центру — запобігання відставання дитини в загальному розвитку, забезпечення їй доброго соціального та емоційного самопочуття, розвиток мовних здібностей дитини, користуючись залишками слуху…

Проект мистецько-спортивного напрямку «Творимо за законами краси та гармонії!»

В березні 2011 року з метою — гармонійного розвитку природніх здібностей, фізичних вольових якостей та різносторонньої фізичної підготовки дітей, що мають порушення слуху; — розвитку особистісно-ціннісного ставлення дітей з вадами слуху до мистецтва, здатності до сприйняття, розуміння і творення прекрасного, потреби в художньо-творчій реалізації…

Патріотичне виховання юного покоління

З нагоди Дня вшанування учасників бойових дій на території інших держав та 28-ї річниці виведення радянських військ з Афганістану в нашому закладі цікаво пройшла зустріч із учасниками бойових дій в Афганістані Олександром Кудіним та Сергієм Шамрицьким. Педагоги та учні НРЦ взяли активну участь у районних заходах, які проходили біля Меморіалу Слави…