Реабілітаційний центр. Наше життя

Наші роки — наше багатство

Кожна школа має свою дату народження. В КЗ «Сосницький навчально-реабілітаційний центр» вихованці вперше сіли за парти 1 вересня тепер уже далекого 1934 року. Цей навчальний заклад для підлітків з вадами слуху та мови було створено за рішенням Чернігівського облвиконкому…

Реабілітаційний центр сьогодні

Структура реабілітаційного центру Проектна потужність навчального закладу -80 вихованців.  І ступінь – підготовчий клас, 1-4 класи; ІІ ступінь – 5-10 класи ; ІІІ ступінь – 11-12 класи.

Матеріально-технічна база

Оновлення реабілітаційного центру відбується згідно з вимогами часу. Колектив на чолі з директором центру постійно працює над створенням сучасних умов для навчання і проживання вихованців. В школі обладнано 12 класних кімнат, створені кабінети фізики, біології , інформатики, музичної ритміки, кабінет психолога, методичний кабінет

Педагогічний колектив

Педагогічний колектив

Працю вчителя ні з чим не можна ні порівняти, ні зіставити. Ткач уже через годину бачить плоди своїх турбот. Сталевар через кілька годин радіє з вогненного потоку металу — це вершина його мрії; орач, сіяч, хлібороб через кілька місяців милується колосками і жменею зерна, вирощеного на полі…

Адміністративний склад

Саприкіна Лілія Василівна — директор НРЦ

Методична робота

Методична робота реабілітаційного центру

„Посередній учитель викладає, хороший пояснює, видатний – показує, великий — надихає” Словесник Ільїн Методична робота вчителів реабілітаційного центру спрямована на надання практичної допомоги з питань вдосконалення методики уроку як основної форми навчального процесу; вивчення і впровадження в практику передового…

Методичне об’єднання педагогів початкових класів

Методична тема М/О: «Удосконалення уроків та виховних заходів у початкових класах шляхом використання традиційних та інноваційних підходів до організації корекційно-розвивального навчання і виховання» Основною метою діяльності методичного об’єднання є: залучення учителів до інноваційної, пошукової діяльності, розвиток творчої ініціативи…

Методичне об’єднання вчителів природничо-математичного циклу

Методична проблема, над якою працює педколектив МО: « Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках за допомогою інтерактивних методів навчання » Прізвище, ім’я, по батькові Предмет Педстаж Освіта Категорія, відзнаки, нагороди Курсова перепідготовка Атестація Проблема, над якою працює вчитель…

Методичне об’єднання вчителів гуманітарного циклу і вихователів середньої та старшої ланки.

Свого часу К. Ушинський писав: «…у вихованні все повинно ґрунтуватися на особистості вихователя,тому що виховна сила виливається тільки з живого джерела людської особистості». Ніякі статути і програми,ніякий штучний організм закладу, як би хитро він не був придуманий не може замінити особистості у справі виховання? Ці слова залишаються актуальними і сьогодні…

Шкільне самоврядування

В навчально–реабілітаційному центрі значна увага приділяється учнівському самоврядуванню. З 2009 року діє нова сучасна модель учнівського самоврядування «Президентська республіка» для учнів 5 – 12 класів і «Веселкова країна» для учнів підготовчого – 4 класів. Учнівський комітет, на чолі з Президентом школи , налічує…

Навчальний процес

Корекційно-відновлювальний процес закладу спрямований на підготовку дитини з порушенням слуху до самостійного життя і здійснюється у відповідності із затвердженими планами і програмами , широким використанням специфічних методів корекційної, фронтальної та індивідуальної роботи. Корекційно-педагогічна робота здійснюється шляхом проведення…

Виховний процес

Педагоги навчально-реабілітаційного центру глибоко усвідомлюють, що соціальна адаптація учнів, розуміння ними своїх прав та свідомого виконання обов’язків у значній мірі залежить від правильно визначених та обраних шляхів реалізації виховного процесу. Тому пріоритетними питаннями у виховній роботі школи залишається забезпечення всебічного розвитку особистості, сприяння її самовихованню…

Участь у міжнародних проектах

Участь у проектах «Juice» та «Priviet»

З 1997 року завдяки зусиллям директора школи – інтернату Грищенка М.П. та при сприянні фонду «Гуманітарні проекти для дітей-інвалідів в Україні», яким опікуються Барбара і Клаус Еккарди, що мешкають у Нідерландах, значно поліпшилася навчально-матеріальна база школи, кожен учень безкоштовно отримав індивідуальні слухові апарати…

Центр підтримки сім’ї

В листопаді 2006 року в навчально-реабілітаційному центрі відкрився Центр підтримки сім’ї — реабілітаційний центр для родин, що мають дітей з вадами слуху. Основна мета центру — запобігання відставання дитини в загальному розвитку, забезпечення їй доброго соціального та емоційного самопочуття, розвиток мовних здібностей дитини, користуючись залишками слуху…

Проект мистецько-спортивного напрямку «Творимо за законами краси та гармонії!»

В березні 2011 року з метою — гармонійного розвитку природніх здібностей, фізичних вольових якостей та різносторонньої фізичної підготовки дітей, що мають порушення слуху; — розвитку особистісно-ціннісного ставлення дітей з вадами слуху до мистецтва, здатності до сприйняття, розуміння і творення прекрасного, потреби в художньо-творчій реалізації…

Патріотичне виховання юного покоління

З нагоди Дня вшанування учасників бойових дій на території інших держав та 28-ї річниці виведення радянських військ з Афганістану в нашому закладі цікаво пройшла зустріч із учасниками бойових дій в Афганістані Олександром Кудіним та Сергієм Шамрицьким. Педагоги та учні НРЦ взяли активну участь у районних заходах, які проходили біля Меморіалу Слави…