З 1997 року завдяки зусиллям директора школи – інтернату Грищенка М.П. та при сприянні фонду «Гуманітарні проекти для дітей-інвалідів в Україні», яким опікуються Барбара і Клаус Еккарди, що мешкають у Нідерландах, значно поліпшилася навчально-матеріальна база школи, кожен учень безкоштовно отримав індивідуальні слухові апарати «Philips», «Bernafon» та «Siemens». Педагоги школи були залучені до участі у міжнародних проектах «JUICE» та «Priviet».
Головним завданням проекту «JUICE» — покращення освіти дітей з вадами слуху; вдосконалення спілкування; підвищення кваліфікації вчителів, підтримка сімей, що мають дітей з порушенням слуху: застосування допоміжної техніки і цих засобів. Значну увагу учасники проекту приділили освіті глухих дітей, індивідуальному навчанню. Створений Чернігівський інформаційний центр, в якому кожен зацікавлений може отримати інформацію стосовно глухоти, раннього втручання, слухопротезування, навчання, отримання професій, тощо.
Педагоги школи: Грищенко М.П., Саприкіна Л.В., Гординська В.С., Ступа Т.М., Молотковець В.В., Жабко В.Д., Залозна Т.С., Нечипоренко Л.М, пройшли стажування в Нідерландах та Польщі, ознайомились з системою освіти глухих дітей в цих країнах, відвідали ряд занять в різних типах закладів, обмінялися досвідом з приводу навчання глухих дітей. Учасники проекту виробили нові підходи до навчання нечуючих, видані методичні рекомендації : «Ми хочемо чути», «У тісній співпраці з нідерландськими колегами», «Співпраця у дії».
«Priviet» українсько-голландський проект (2005-2007р), націлений на покращення освіти, медичної та соціальної реабілітації дітей з вадами слуху (від народження й до школи). Мета проекту — рання діагностика, раннє втручання та підтримка батьків на ранній стадії розвитку дитини з вадою слуху. Весь проект мав мультидисциплінарний підхід; учасниками були працівники освіти, охорони здоров’я , соціальної сфери та батьки. Під час проекту педагоги школи Грищенко М.П., Саприкіна Л.В., Гординська В.С., Ступа Т.М. ознайомилися з сучасними діагностичними методиками Польщі та Нідерландів , перейняли досвід роботи з родинами нечуючих та ранньої реабілітації, на науково-практичних семінарах обмінялися досвідом з фахівцями з шести областей України( учасниками проекту «Priviet»), розробили моделі раннього втручання на місцях.