Методична робота реабілітаційного центру

«Посередній учитель викладає, хороший пояснює, видатний – показує, великий – надихає»

Словесник Ільїн

Методична робота вчителів реабілітаційного центру спрямована на надання практичної допомоги з питань вдосконалення методики уроку як основної форми навчального процесу; вивчення і впровадження в практику передового педагогічного досвіду і досягнень психолого-педагогічної науки; оволодіння новими педагогічними технологіями навчання і виховання школярів; систематичне вивчення і аналіз навчальних програм, підручників і методичних посібників; надання допомоги молодому вчителю.

 Невипадково своєю методичною  темою  колектив вчителів вибрав:

«Формування життєвих компетентностей та комплексна реабілітація дітей з особливими освітніми потребами в умовах навчально-реабілітаційного центру»

ЗАВДАННЯ МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ:

  • виконання Законів України «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту», Концепції «Нова українська школа», Державних стандартів початкової, базової і повної середньої освіти, а також Державних цільових програм у сфері освіти;
  • удосконалення системи роботи структурних пiдроздiлiв методичного комплексу;
  • удосконалення змісту, форм і методів освітнього  процесу  на  засадах  гуманізації  освіти;
  • розвиток творчої активності педагогів, підвищення професіоналізму, компетентності, духовності та відповідальності за результати своєї праці;
  • розробку методичних матерiалiв;
  • вивчення, узагальнення, впровадження передового педагогiчного досвiду шкiл України та світу.

Методична робота в реабілітаційному центрі органiзується на основi дiагностування.

Теми, що вибирають вчителi для глибокого iндивiдуального вивчення, максимально наближенi до загальношкiльної.

Прагнення виявити i розкрити здiбностi кожної дитини, з особливими освітніми потребами, допомогти їй обрати правильний шлях у життi та адаптуватися в суспільстві – головне завдання реабілітаційного центру.