«Посередній учитель викладає, хороший пояснює, видатний – показує, великий – надихає»
Словесник Ільїн
Методична робота вчителів реабілітаційного центру спрямована на надання практичної допомоги з питань вдосконалення методики уроку як основної форми навчального процесу; вивчення і впровадження в практику передового педагогічного досвіду і досягнень психолого-педагогічної науки; оволодіння новими педагогічними технологіями навчання і виховання школярів; систематичне вивчення і аналіз навчальних програм, підручників і методичних посібників; надання допомоги молодому вчителю.
Невипадково своєю методичною темою колектив вчителів вибрав:
«Формування життєвих компетентностей та комплексна реабілітація дітей з особливими освітніми потребами в умовах навчально-реабілітаційного центру»
ЗАВДАННЯ МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ:
- виконання Законів України «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту», Концепції «Нова українська школа», Державних стандартів початкової, базової і повної середньої освіти, а також Державних цільових програм у сфері освіти;
- удосконалення системи роботи структурних пiдроздiлiв методичного комплексу;
- удосконалення змісту, форм і методів освітнього процесу на засадах гуманізації освіти;
- розвиток творчої активності педагогів, підвищення професіоналізму, компетентності, духовності та відповідальності за результати своєї праці;
- розробку методичних матерiалiв;
- вивчення, узагальнення, впровадження передового педагогiчного досвiду шкiл України та світу.
Методична робота в реабілітаційному центрі органiзується на основi дiагностування.
Теми, що вибирають вчителi для глибокого iндивiдуального вивчення, максимально наближенi до загальношкiльної.
Прагнення виявити i розкрити здiбностi кожної дитини, з особливими освітніми потребами, допомогти їй обрати правильний шлях у життi та адаптуватися в суспільстві – головне завдання реабілітаційного центру.