Методичне об’єднання педагогів початкових класів

До складу МО входять 16 педагогів.

Методична тема М/О:

«Удосконалення  уроків  та виховних заходів у початкових класах шляхом використання традиційних та інноваційних підходів до організації корекційно-розвивального навчання та виховання»

Основною метою діяльності методичного об’єднання є: залучення учителів до інноваційної, пошукової діяльності, розвиток творчої ініціативи педагогів, виявлення і поширення найбільш ефективних форм та методів їхньої роботи.

Завдання М/О:

  • цілеспрямована робота педагогів над втіленням в життя основної проблеми пед. колективу НРЦ;
  • -забеспечення оптимальних умов для різнобічного мовленнєвого розвитку кожного учня, урахування його індивідуальних особливостей, пізнавальних потреб, інтересів, прагнень, заохочення до самостійності у вивченні мови , самопізнання і саморозвитку;
  • забеспечення засвоєння учнями орфографічних та граматичних норм української літературної мови;
  • виховання в учнів любові до рідної мови через осягнення її краси, багатства, милозвучості;
  • вдосконалення форм і методів навчання, застосовуючи інформаційні, комунікативні та інтерактивні методики, особистісно-зорієнтовані системи навчання;
  • своєчасне виявлення і сприяння усуненню причин, які гальмують вдосконалення методичного рівня вчителя;
  • впровадження в освітній процес новітніх технологій;
  • надання методичної допомоги педагогам, які її потребують;
  • продовження роботи над методикою проведення нетрадиційних уроків;
  • організація проведення в НРЦ тижня рідної мови та української літератури, тижня зарубіжної літератури;
  • активізація позакласної роботи з навчальних предметів, розвиваючи при цьому творчі здібності учнів;
  • регулярний огляд новинок методичної літератури, періодичних видань.

Основні напрямки діяльності:

  • Організація науково-методичого супроводу навчально-освітнього процесу з предметів гуманітарного циклу.
  • Сприяння пошуково-дослідницькій роботі на уроках гуманітарного циклу та початкової ланки.
  • Моніторинг якості знань учнів та педкадрів.
  • Організація та проведення позакласних заходів (вікторин, предметних  тижнів, круглих столів, екскурсій).
  • Контроль за дотриманням єдиного орфографічного режиму в навчальному закладі.
  • Підвищення в учнів мотивації до навчання.
  • Індивідуальна робота з обдарованими учнями та тими, хто потребує додаткової педагогічної корекції.
  • Підготовка учнів до незалежного тестування.
  • Підвищення рівня педагогічної майстерності членів методичного об’єднання (семінари, конференції, майстер-класи,відкриті уроки).
  • Адаптація навчально-виховних програм з предметів гуманітарного циклу та початкової ланки до потреб і можливостей дітей із порушеннями слуху.

Кредо МО :

  «Ми навчаємо не для школи, а для життя»

Голова методичного об’єднання

Заяць Тетяна Миколаївна

Категорія: «спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії»

Звання: » вчитель-методист»

 

 

 

 

 

 

 

 

Євглевська Лариса Вікторівна

Категорія: «спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Клюй Любов Іванівна

Категорія: «спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії»

Звання: «вчитель-методист»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ховдій Наталія Михайлівна

Категорія: «спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Шмотько Оксана Геннадіївна

Категорія: «спеціаліст другої категорії»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Пономарчук Тетяна Олегівна

Категорія: «спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії»

Звання: «старший вчитель»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

All-focus

 

Конотопець Наталія Миколаївна

Педагогічний стаж:  26 р.

Категорія,звання,нагороди: «спеціаліст вищої категорії».

Вихователь

Проблемне питання:  «Формування основ моральної свідомості молодших школярів з особливими потребами шляхом впровадження новітніх педагогічних технологій».

 

 

 

Васюк Тетяна Миколаївна

Педагогічний стаж:   35 р.

Категорія,звання,нагороди: «спеціаліст вищої категорії»,

Грамота Обл УОН, 1996р.

Вихователь

Проблемне питання: «Морально-етичне виховання, як засіб виховного процесу та розвиток самосвідомості здобувачів освіти».

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

All-focus

 

Запорожченко Любов Петрівна

Педагогічний стаж: 32 р.

Категорія,звання,нагороди: «спеціаліст вищої категорії».

Вихователь

Проблемне питання:« Формування комунікативної компетентності у дітей з порушеннями мовлення в умовах НУШ».

 

 

 

 

 

Мельничук Руслана Григорівна

Педагогічний стаж: 3 р.

Категорія:«спеціаліст»

 

 

 

 

 

 

Жабко Антоніна Володимирівна

Категорія: «спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Єфіменко Юлія Василівна

Категорія: «спеціаліст»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Човпило Наталія Василівна

Педагогічний стаж:  7 р.

Категорія,звання,нагороди:  «спеціаліст другої категорії».

Вихователь.

Проблемне питання: «Ігрові технології і шляхи забезпечення умов для інтелектуального, соціального, морального розвитку молодших школярів».

Наші досягнення

 

 

 

Участь учнів 7 та 10 класів у Всеукраїнській інтернет-олімпіаді «Всеосвіта Весна- 2021» з української мови

 

 

 

 

 

 

Участь учнів 7 та 10 класів у Всеукраїнській інтернет-олімпіаді «Всеосвіта Зима -2020-2021» з української мови

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Участь учнів 8 класу в ХІ Всеукраїнській інтернет-олімпіаді «На Урок» з української мови та літератури.

 

 

 

 

 

 

Участь учнів 8 та 11 класів у Всеукраїнській інтернет-олімпіаді «Всеосвіта Осінь — 2021» з української мови

 

 

 

 

 

 

 

 

«Використання мовних ігор в процесі навчання мові глухих учнів» Кокоша Т.В. — учительукраїнської мови і літератури

Дані методичні рекомендації з досвіду роботи включають матеріал із ігровими завданнями, мовними іграми, розробками уроків з української мови.

Методичні рекомендацівї спрямовані на розвиток в учнів інтересу до мови, зацікавленості предметом, на підвищення мотивації до навчання та творчого потенціалу нечуючих учнів шляхом використання активних методів навчання